July 27, 2016

50 Facts About Me

I figured many of you probably don't know a lot about me, so I thought I'd share a little bit about myself. 50 facts. Y'all know the drill. By the way, these pictures were taken a while back. I think the braids look hella dope. They also kinda make me look like I'm 5, hahaha. Anyways, let's get started.

Kovin moni ei varmaan tiedä musta paljoa, joten aattelin tänään jakaa vähän itsestäni. 50 faktaa. Kaikki taitaakin tietää mistä on kyse. By the way, otettiin nämä kuvat joku aika sitten, kun oltiin mökkireissulla kavereiden kanssa. Musta nää letit on helvetin hienot, mutta samalla näistä tulee vähän sellaset 5 v.-vibat, hahaha. Tykkään kuitenkin! Mutta nyt pidemmittä puheitta asiaan.
  IMG_3540

1.


I smile a lot. People often ask me if I ever have any bad days, haha! However, I tend to have the worst RBF whenever I walk alone, but as soon as someone starts a conversation with me, a smile usually appears on my face.

Mä hymyilen paljon. Multa on monesti kysytty, että eikö mulla oo ollenkaan huonoja päiviä. Tosin aina kun kävelen yksin niin mulla on aina jäätävä resting bitch face päällä ja saatan näyttää ilkeältä, hahaha! Kuitenkin heti jos joku aloittaa keskustelun mun kanssa niin se muuttuu heti hymyksi.


2.


I always try to be nice to people. I see no point in being rude for no reason.

Yritän aina olla ystävällinen ihmisille. Musta on naurettavaa olla ilkeä ilman syytä.


3.


I want to travel the world. And when I say travel I don’t mean spending a week at a destination and visiting the most common tourist attractions. No, no, no. I want to experience different lifestyles and live in different countries and get an actual feel of the different cultures. 

Haluan matkustella elämäni aikana niin paljon kuin mahdollista. Enkä tarkoita nyt sellasta matkustelua, että mennään viikoksi jonnekin kiertelemään suosituimmat turistikohteet, vaan haluan oikeasti päästä kokemaan erilaisia kulttuureja ja elämäntyylejä.


4. 


I love coffee.

Rakastan kahvia.


5. 


I appreciate effort. I think it’s admirable and sweet when a person spends their time to make someone else happy.

Arvostan vaivannäköä, ja sitä että joku käyttää aikaa ilahduttaakseen toista ihmistä.


6. 


I’ve never broken a bone or gotten stitches.

En oo koskaan murtanut yhtäkään luuta tai joutunut tikattavaksi.


7.


I have so many favorite foods, but the number one on my list is pizza. Pizza can’t really be bad. Even bad pizza is pretty good, and if you think otherwise, you’re lying to yourself.

Mulla on monia lempiruokia, mutta selvä ykkönen on pizza. Ihan vain siksi, että pahakin pizza on aina hyvää.


8. 


I've been on a vegan diet for about a month and a half and I love it.

Oon ollut vähän päälle kuukauden vegaani (ruokavalioni suhteen) ja tykkään kovasti!


9. 


I hate drama and I try to isolate myself from it the best I can.

Inhoan draamaa ja yritän parhaani mukaan pysyä mahdollisimman kaukana siitä.


10. 


I’m the opposite of a germ freak.

Mä oon täysi vastakohta bakteerikammoilijasta.

IMG_3541

11. 


I’m a huge procrastinator, but I also know how to work effectively when I choose to.

Mä en saa ikinä aikaiseksi aloittaa asioita ajoissa, mutta sillon kun päätän työskennellä niin teen sen tehokkaasti.


12.


One of my biggest pet peeves is when people say ”maybe” instead of yes or no, especially when making plans. So, if you give me a ”maybe”, I’ll take it as a no. Sorry not sorry.

Mua ärsyttää suunnattomasti jos saan vastauksen "ehkä" johonkin simppeliin kysymykseen, johon voisi vastata joko kyllä tai ei – varsinkin suunnitelmia tehdessä. Jos meillä on yhteisiä suunnitelmia ja sanot et pääset "ehkä" paikalle, niin mä saman tien suunnittelen jotain muuta tekemistä. Sorry not sorry.


13.


I’m sarcastic and self-ironic.

Oon sarkastinen ja itseironinen.


14.


I don’t get embarrassed easily.

Mä en nolostu helposti ja oon vähän sellanen perseilijä.


15.


I’m an atheist.

Oon ateisti.


16.


I like to take all the chances I'm given. I never regret things that I've done, but I do regret things I didn't do when I had the chance to.

Oon sitä mieltä, että kaikki mahdollisuudet kannattaa ottaa vastaan, koska en kadu tekemiäni asioita, mutta tekemättä jättämiä kylläkin.


17.


I like all kinds of music, but I mainly listen to rap.

Tykkään oikeastaan kaikenlaisesta musiikista, mutta kuuntelen eniten räppiä.


18.


My favorite songs are Tumblr Girls by G-Eazy and Video Games by Lana Del Rey.

Mun lempibiisejä ovat G-Eazyn Tumblr Girls ja Lana Del Reyn Video Games.


19.


I’m really stubborn sometimes.

Oon joskus tosi itsepäinen.


20.


I’m impatient and I get frustrated at myself really easily.

Oon aika kärsimätön ja turhaudun helposti etenkin itseäni kohtaan.

IMG_3544

21.


My favorite number is 21.

Mun lempinumero on 21.


22.


I’m not the jealous type.

Mä en tule helposti kateelliseksi ihmissuhteissa.


23.


I appreciate straight-forwardness.

Arvostan suorasanaisuutta.


24.


I'm extroverted but also independent.

Oon ekstrovertti, mutta itsenäinen.


25.


I love it when people talk about the things they’re really passionate about.

Musta on kivaa katsoa, kun ihmiset selittävät asioista jotka niitä kiinnostaa.


26.


I love concerts and festivals.

Rakastan konsertteja ja festareita.


27.


I hate saunas.

Inhoan saunoja.


28.


Christmas is my favorite holiday.

Joulu on mun lempijuhla.


29.


My favorite designer brands are Alexander Wang and Saint Laurent. (And no, I don’t own anything designed by either of the two.)

Designerbrändeistä mun suosikkeja ovat Alexander Wang ja Saint Laurent, mutta ei, en omista mitään kummaltakaan, hahaha!


30.


I have tryphophobia.

Mulla on trypofobia.

IMG_3542

31.


I hate it when people stress about small things. Chill fam.

Mua häiritsee aina, kun ihmiset stressaavat aivan pienistä asioista.


32.


I get along with pretty much everyone, and I’m friends with very different kinds of people.

Tulen toimeen oikeastaan ihan kaikkien kanssa ja mulla on todella erilaisia kavereita.


33.


I played basketball for 5 years, cheered in Finland for 2 and a half years (comp) and in Cali for a year (high school cheer).

Pelasin korista viisi vuotta, harrastin kilpacheeriä Suomessa kaksi ja puoli vuotta ja high school cheeriä Kaliforniassa noin puoli vuotta.


34.


I've loved art, e.g. drawing and painting ever since I was little.

Oon rakastanut piirtämistä ja maalaamista aivan pienestä pitäen.


35.


I like people with strong opinions.

Tykkään ihmisistä, joilla on vahvoja mielipiteitä asioista.


36.


I'm super ambitious, but I often lack motivation.

Oon todella kunnianhimoinen, mutta multa monesti puuttuu motivaatio tehdä asioita.


37.


I love spontaneous ideas and people, but I don't mind planning stuff beforehand either.

Rakastan spontaaneja ideoita ja ihmisiä, mutta esimerkiksi reissut suunnittelen usein jopa vuotta aiemmin.


38.


I’m good at persuading people.

Oon hyvä puhumaan ihmisiä ympäri.


39.


I’m about 175cm or 5ft 9” tall.

Oon suunnilleen 175cm pitkä.


40.


I’m really bad at saving money. The quote ”I’m either wearing my money, or I ate it” describes me perfectly.

Oon huono säästämään rahaa.

IMG_3539

41.


I have a thick skin, and I don’t get offended easily.

Oon paksunahkainen eikä mua saa loukkaantumaan helposti.


42.


I got a thing for rooftops.

Tykkään tosi paljon katoista ja muista korkeista paikoista.


43.


I don't mind long car rides.

Tykkään pitkistä ajomatkoista.


44.


I’m ashamed of how addicted I am to Instagram.

Oon niin addiktoitunut Instagramiin, että melkein hävettää.


45.


I will always consider Cali my second home.

Tuun aina pitämään Kaliforniaa mun toisena kotina.


46.


I really want to get a tattoo sometime in the future. (Sorry mom)

Mä haluan hankkia tatuoinnin joskus tulevasuudessa.


47.


I'm really understanding. People often have reasons for their actions, and that's why instead of getting mad at them, I try my best to understand them.

Oon todella ymmärtäväinen. Ihmisillä on usein erilaisia syitä teoilleen ja pyrin aina ymmärtämään niitä. Siksi en myöskään suutu helposti.

48.


If you're racist, sexist or homophobic, I think you're pathetic, outdated and simply an idiot.

Kaikki rasistit, seksistit ja homofoobikot ovat mun mielestä säälittäviä, vanhanaikaisia ja tyhjiä päästään.


49.


I often put other people's happiness above mine and forgive people too easily. I've come to the conclusion that I'm too nice sometimes. I should become a little bitchier, ahaha.

Pistän usein muita ihmisiä mun edelle ja oon todennut olevani liian kiltti useissa tilanteissa. Mun pitäs alkaa vähän sellaseksi bitchimmäksi, hahaha.


50.


Whenever I go sale shopping and I find something I really like for a really cheap price and they don't have my size, I just go up a size. Or three. That's why I wear a lot of oversized stuff. It kinda goes with my style though, hahaha.

Aina kun menen shoppailemaan alennusmyyntien aikaan ja löydän kivan vaatteen halpaan hintaan ja en löydä omaa kokoani, niin mulla tarttuu mukaan joku XL, jota sitten käytän vähän sellaisena "oversized"-tyylisenä.

IMG_3543

6 comments :

  1. Lovely facts! I also try to be nice to everyone, haven't broken any bones and also am addicted to Instagram.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ReplyDelete
  2. Loved reading this post! I feel like we would get along really well!

    Bella x
    https://bellasfashionjournal.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much and I'm glad to hear that hahah! x

      Delete
  3. Hei löysin sun blogin ihan sattumalta ja jumiuduin lueskelemaan tänne! Ihan mahtava blogi sulla ja tää vaikuttaa tosi aidolta ja suorasanaiselta blogilta, joten jään ehdottomasti seurailee sun kuulumisia jatkossakin!☆

    Tosi hyvä tää postaus ja vaikka kohtia olikin paljon, niin mielenkiinto pysyi yllä..:) Monta kohtaa olisin voinut allekirjoittaa tästä itsekin!☆

    ReplyDelete