August 26, 2016

Missguided Haul

I received a package on Wednesday that I was super excited about! I ordered some new clothes from Missguided a while ago and they finally arrived. Joggers, a hoodie, long sleeve tops, earthy colors and camo print – perfect for fall! This was my first time ordering from their website. The delivery was supposed take 5-6 business days, but I got an email saying that my order will arrive one day later than expected. They gave me a discount code as an apology, so I have to give a shoutout to their excellent customer care! What do you guys think about these pieces and the sporty streetwear trend in general? Right now I'm about to go watch the Air Guitar World Championships downtown. I hope you all have an amazing Friday!

Keskiviikkona ovelle saapui kiva yllätys – mun joku aika sitten tekemäni vaatetilaus nimittäin saapui. Tilasin rentoja syysvaatteita Missguidedilta ja päätin tulla esittelemään ostoksia tännekin. Kollareita, huppari, pitkähihaisia, murrettuja sävyjä ja camoprinttiä, tykkään! Tämä oli mun ensimmäinen kerta, kun tilasin kyseisestä nettikaupasta. Toimitusaika Suomeen heillä on 5-6 arkipäivää, mutta mulle tuli sähköposti-ilmoitus, jossa kerrottiin saapumisen myöhästyvän suunnilleen päivän verran. Viestin mukana saapui myös alennuskoodi pahoittelujen kera. Mun tuurilla aika lailla kaikki mitä tilaan netistä saapuu aina myöhässä, mutta harvemmin oon saanut samanlaista viestiä. Täytyy siis kehua myös heidän asiakaspalveluaan! (Huhhuh mitä hehkutusta, tämä ei muuten ole millään tasolla sponssattu postaus, hahaha!) Mitäs mieltä te olette näistä vaatekappaleista ja ylipäätään tästä tämänhetkisestä street-henkisestä ja sporttisesta trendistä, jonka ansiosta kollareissa kulkeminen ihan julkisillakin paikoilla on 100% hyväksyttävää? Yay or nay? Seuraavaksi mulla onkin ohjelmassa mennää katsomaan ilmakitaransoiton MM-kisoja keskustaan. Toivottavasti teillä kaikilla on ihana perjantai joko rauhallisissa tai vähän vauhdikkaammissa merkeissä!

UntitledUntitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

10 comments :

  1. Noi housut on mun mielestä tosi siistit! :D Aika kiva, että antaa alennuskoodin noinkin pienestä asiasta kun pieni myöhästyminen :).

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, itsekin olin positiivisesti yllättynyt heidän palvelustaan! :) Kiitos Sini! x

      Delete
  2. Niin ihania vaatteita, just täydellisiä syksyn viileisiin ja rentoihin iltoihin! Tää sun blogin ulkoasu on täyttä RAKKAUTTA, just tällästa blogia oon kaivannutki mun lukulistan täytteeks, jee ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi että, kiitos paljon Milla ja tervetuloa! ♥

      Delete
  3. Noi armykuosiset vaatteet on kyllä ihanat! Mä tykkään tästä muodista että saa colleget jaloissa kulkea vapaasti :)
    https://meikkiarsenaali.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäkin mukavuudenhaluisena tykkään ehdottomasti, hahaha! Kiitos! x

      Delete
  4. Ihania vaatteita oot hankkinut! :-) Ja ah, tosi siistit nuo pinkit pökät, tykkään!

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    ReplyDelete
  5. Samat kaAmpPPpeet mu;Lla sumopaincitreeneis yllä on, Varasttettu naulastain XCE on. VarSaSTA vain, vain ja vain.. mut ei kyl..

    AIN! XDDDD

    ReplyDelete