November 7, 2016

New Hair

Hey there! I hope you're all doing well. As you can probably tell by the title, today my day started with a pamper session at a hair salon. I hadn't cut or dyed my hair since June when I had just come back to Finland. Almost five months had passed since then, and my ends had started to get really dry and damaged. Needless to say, it was about time to get my ends trimmed and hair color freshened up.

My hair was taken care of by Laura from Salon Virho, who I've trusted with my hair for a couple of years now. She added some highlights to create a lighter overall look, toned it silver blonde, and chopped off a few inches. I'm really happy with the result! What do you think?


Heissan ja kivaa alkanutta viikkoa kaikille! Kuten otsikostakin voi päätellä, mun maanantai alkoi pienellä hemmotteluhetkellä kampaajalla. Mä olin leikannut ja värjännyt mun hiukset viimeksi kesällä, kun olin juuri tullut takaisin Suomeen. Siitä olikin vierähtänyt aikaa jo useampi kuukausi ja mun latvat alkoivat olla todella kuivat ja vaurioituneet. Oli siis korkea aika käydä taas leikkaamassa ja kirkastamassa hiuksia.

Hiukseni leikkasi ja raidoitti Laura Salon Virholta Oulun keskustassa. Häneen olen voinut luottaa hiusasioissa jo pitkään. Mun hiukset sävytettiin kylmiksi ja niihin lisättiin reilusti ohuita raitoja luomaan vaaleampaa kokonaisuutta. Pituutta lähti suunnilleen 5-10 senttiä ja olen älyttömän tyytyväinen lopputulokseen! Mitä te tykkäätte?
  hair1Untitled

10 comments :

  1. Vau miten ihanan sävyinen tukka, kylmyys hiuksissa on se mistä itse tykkään! Mä blondina haaveilin aina tuosta, mutta sai taistella aika paljon punapigmenttiä vastaan ja tumma tyvikasvu näkyi muutamassa viikossa että luovutin ja nyt ollaan puoliksi brune ja hieman vaaleeta siellä täällä:D Pitäisi varata itsekin varmaan pian kampaaja kun alkaa olla liian lämmin sävy hiuksissa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voin kyllä kuvitella, että kylmää blondia sävyä voi olla vaikeaa ylläpitää, jos on luonnostaan vähän lämpimämmän ja tummemman sävyiset hiukset, mutta brunet ovat vähintään yhtä ihanat ♥ Kiitos paljon!

      Delete
  2. Oi miten ihanat hiukset! Niin upeat<3

    ReplyDelete
  3. Wauu miltä näyttää!! aivan ihanat hiukset <3

    ReplyDelete
  4. Ai vitsi miten kaunis väri sun hiuksissa on , se on ihan parasta kun löytää luottokampaajan jonka käsiin voi hiukset luottaa aina! <3
    P.S oot älyttömän kaunis!

    elinaeveliinaa.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos aivan älyttömästi! ♥ Ja jep, luottokampaaja on must! :)

      Delete
  5. Oi miten upeat hiukset sulla on! Toi väri on kyllä ihan täydellinen ♥

    ReplyDelete